wtorek, 17 lipca 2012

Jak zrobić kłosa?

Powyższym pytaniem trudziło się pewnie wiele dziewczyn,również i ja.Kłos jest rodzajem warkocza,który z budowy przypomina kłosa-roślinę,jest niezwykle modny i ciekawy więc postanowiłam go dziś zaprezentować.Wybrałam obrazki i filmy by łatwo było zrozumieć taktykę robienia go.

A więc do dzieła:

1.



Powyższy rysunek przedstawia plecienie kłosa krok po kroku.Myślę,że ten nie trudny zarys pomoże wam dobrze zrozumieć jak powstaje cudo na włosach.


 2.
http://www.youtube.com/watch?v=3GciNqkY73E

Chcę też powiedzieć,że różne są rodzaje kłosa np.klasyczny tak jak na wideo(link u góry) czy dobierany.


Ok to chyba na tyle,dzięki wszystkim za przeczytanie mojego wpisu i myślę,że moja mała notka się przyda w eksperymentowaniu z włosami.Kiedy indziej spróbuję dodać wpis o kłosie dobieranym.
Pozdro ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz