czwartek, 26 lipca 2012

spodnie z kokardkami ♥

Na Kwejku czy Bestach od dawna krążą zdjęcia spodni z kokardkami odsłaniającymi dość dużą część nóg ;). 
Jeśli jeszcze ich nie widziałyście, w co wątpię, poniżej zdjęcie.
 
Według mnie, nie są to spodnie dla każdego - wiadomo, szczupłe osoby wyglądają we wszystkim ładniej. Nie są dostępne w sklepach, a co się z tym wiąże - nie można ich przymierzyć. Na allegro można je dostać za około 70 zł z przesyłką z Hong Kongu.
 
Istnieje też alternatywna wersja na zrobienie ich samemu, ale efekty nie są opublikowane przez nikogo w internecie. 
Należy wyciąć sporą część zewnętrznych stron obu nogawek, obszyć je ładnie, a z tego co zostało zrobić kokardki i je przyszyć. Nie brzmi trudno, a i można na przykład ograniczyć się do kokardek na łydkach, ale sama nie mam zamiaru próbować - nie uważam, że dobrze wyglądałabym w takich spodniach ;).
 
 

1 komentarz:

  1. Mi te spodnie nie za bardzo się podobają.

    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga ;3
    mylittleworld-nicolla.blogspot
    Mam nadzieję , że zajrzysz ;]

    OdpowiedzUsuń